~Zara 1st Bash - 11 April 2009~

Alhamdulillah, 11 april yang lepas selamat berlangsungnye majlis sambutan harijadi zara yg pertama (apsal sejak 2 menjak ni mama suka gn ayat skema..hehe). Majlis outdoor kat dataran bunga raya tmn tasik shah alam ni bemula kol lebih kurang 11am smpaila 1.30pm. terima kasih pd kwn2 n sedara mara mama yg sudi hadir memeriahkan majlis. Yg plh penting, terima kasih pd 3 orang kuat mama iaitu papa, nenek ma n cik anem yg bertungkus lumus menolong melancrkan lagi majlis zara ni. tak lupe thanx to mrs caterer, cik bieha for makanan yg sedap2 n jugak mrs photographer, cik linda latip yg tlg mama amik gmbar pd hari tu.
.
Kat sini mama bubuh sket gmbar2 yg cik linda dh emel kt mama td. baru sket jek dpt tgk. yg lain2 mungkin cik linda akn update di blognye lambat sket. later bile dh dpt full cd mama akan upload lg byk2 gmbar majlis harijadi zara ye..
.
Banner penyambut tetamu..
.
Happy Birthday Zara!!
.
Smpat amik gmbar sefamily sblum majlis. apsalla zara taknak senyum sayang..
.
Zara is one!!!(anak sapela yg cacatkan kek zara tuh..hehe)

.
Orang tgh nyanyi happy birthday tp zara still wat muka serius. padahal kat umah dh praktis tepuk tgn wktu org nyanyi.huhu..
.
Mama tlg tiup lilin

.

Bile dpt berlari n main, barula anak dara mama ni nak senyum

.

Zara kepenatan stlh ber'outdoor' stgah hari..hehe

.

Orait..gambar2 lain mama akan uplaod kemudian yek..byk nak upload sbnrnye tp masa lom mengizinkan..hehe..

3 comments:

auni firdina said...

ehhehe..lawanyer pic zara mase bday..nnt upload lg ekk..x puas nk tgk

azzul said...

wah bestnye birthday bash ni...bb sy bakal smbt 1st birthday 29/4 nnt..xde plan ler nk buat cmne...

Linda Latip said...

huhu thnks mama zara fr hiring me once again. Makanan sume super sedapppp!!! si lil princess pn ok tk meragam, cume die tk snyum sbb leka sgt rmi org..dun worry..yg pnting die hepi!! Thnks fr ur family jgk..sume baik² melayan i.. mmuahs to zara..tggu ye..pics tgh proses lgik!

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016