Hadiah dari mama belum sempat dipos, tetiba mama dapat dulu hadiah dari 'sumone'..agak2 sape yang bagi ye??

Tu dia...tajuk punyelah panjang kan..ehehehe

Nway, last week sebelum pi cuti2 Cameron kan mama ade buat mini teka teki kan..Pemenang pon dah umum which is Suziey aka ibu Aqeel..tapiiiiii..sori sesangat ek Suziey mak buyung ni terhegeh2 lah nak pos hadiah tuh..act dh ready n dh balut pon ole2 Cameron tu cume tk menyempat lagi nk ke pejabat pos..InsyaAllah, secepat mungkin mama poskan ok..jgn marah tau Suziey..=p

N berbalik pada tajuk kat atas tuh..act mama pon tetibe dapat rezekilah pulak dari seseorang..kalau ari Jumaat tu mama yg buat teka teki, ari Sabtu esoknye Nad mama Zakwan plak yg buat mini teka teki utk destinasi jalan2 diorang hujung minggu tuh..kebetulan, mama adalah salah sorang yg jawab betul tpt jalan2 diorang tu..makanya, dptlah rezeki utk adek Zara ni haaa..tp tulah..hadiah teka teki mama lom smpat mama pos, hadiah dari Nad ni plak awal2 mama dh terima..tulah org dh biasa berniaga, buat contest, giveaway sume ni kan..cpt jek die uruskan bab2 antar hadiah nih..=)


Inilah hadiah Nad utk mama..romper comel utk bakal adek Zara..suke sgt2!!!thanx byk2 Nad!!

Haaa..Nad ni tauke biz online jugak..ni kalau adek Zara dh besar sket lehlah slalu jenguk kat sini beli baju..byk baju boy yg comei2 kat website Zakwan n kawan2 punye nih..=)





 p/s: Baru dpt hadiah mcm ni dh seronok dah..ape lagi geng2 blogger yg slalu menang contest sume tu kan..mesti berganda2 seronoknye..hihihi


4 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

lily, lily...hadiah tak seberapa jek pun..hehe..mekaseh sampai wat entry ni :)

lama lagi lakot adik zara bleh pakai..sbb 6-9mths punye.. ^_^

mummy_ayu said...

tahniah!! comel tu..

shila ariff said...

i love my papa tu...di tuju khas utk baby boy...huhuhu...bestnya..dapat sepasang..hehehe...

NzA said...

rezeki adik baby tu....

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016