Tudung Bawal Bercorak

Arini punye entry nak tepek muka sendiri..saje nk share beberapa koleksi tudung terbaru mama..sebelum ni dh pernah menceburkan diri beli tudung Fareeda..mmg suka ngan Fareeda..tp sempat beli 3 kali jek pastu rasa tk mampu dah..ehehehehe...tunggulah dpt bonus nnti kot baru tmbah collection..=p..nway, nk story kali ni mama mengaddictedkan diri beli tudung bawal bercorak plak..kebetulan mama kan pengguna tegar bawal..rasenye dlm banyak2 jenis tudung, bawal ni jekla yg mama paling serasi dan selesa pakai..wlupon ramai kate leceh nk mengiron kan..tapi tetapppppp bawal di hati..hihihi

Nway, bawal bercorak  ni sangatlah murah n cantek2..cume kain die tak sama 100% ngan bawal biasa tu..die lebih nipis n jarang..so kena jaga extra careful sketla sbb benang die senang tertarik..time mama mula beli mama cari kat online jek..tp now kat luar pon dh bersepah2 raseye...mama kumpul wat stok pegi opis..asyik tudung kosong kan so kite try yg corak2 plak..=p

























Hehehe..banyak gmbar memang sume dgn uniform kerja kan..uniform kerja kaler purple tp kitorng mmg slumber pakai tudung warna warni..bosan nk tudung sekaler jek..=p..btw, selain tudung bawal bercorak ni..mama berkenan gak ngan bawal bertone..suke sangat2 ngan tudung 2,3 tone nih..utk bawal tone, baru ada 2 helai jek.yg ni kain mmg 100% bawallah..senang dibentuk jugak..cume die simple jekla takde sulam2 sume tu..=)..nnti ada rezeki nk tmbah lagi koleksi bawal yg tone2 nih..harga sama mcm bawal bercorak gak..murah sgt belas2 hengget jek..hihihi












p/s: Teringin sebenarnya nak pakai shawl2 lilit tu kan..tp apakan daya..mmg tak reti...pernah beli sehalai dua..pastu try belit2 sndiri, rasa selekeh n tak kemas jek..last2 mesti bukak balik and at the end..back to BAWALLLLLLL jugak..heheheheh

6 comments:

mama tisya said...

tudung bawal bercorak..tk pernah prasan..slalu tgk tudung bawal plain je...sekali tgk mcm shawl..sesuai ngan lily..kita dh lama dh tk pki tudung bawal

QUEEN of Heart said...

suke bawal bercorak tu, kalau beli online,nak beli kat mana ye?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lily pun ada satu tudng bawal bercorak tu..tapi alahai..punyalah susah lily nak pakai..huhu..dah lama kot tak pakai tudung bawal tu yg susah sikit nak bentuk.. :)

Diamilikku said...

akak pun duk pakai bawal becorak skrg...hehehehehe.....comel kannn design dia

Nad @ MamaZakwan said...

kite pun tak reti nak lilit2
nmpk selekeh, hehehe
kalu org lain tu nampak cantek jek diorg pakai...

Izan Ishak said...

dah masuk musim bawal bercorak pulak ye skrg ni lily... izan tgk sana sini dah ada jual. dah lama sbnrnya tak beli tudung bawal ni...

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016