At Kenny Rogers + budak yg suka mamam buah..=)

Gmbar makan2 ari Ahad lepas..petang tu papa bawak budak2 main kat padang Shah Alam yg dekat masjid tuh..lepas main of course lah perut lapar kan..ingat nak ajak balik makan kat umah jek tp papa ajak plak gi Plaza Alam Sentral..pastu offer makan kat Kenny Rogers..sukalah mama sbb mmg fevret mama KR nih..mklumlah, org2 ber'lemak' mmg suke makan tpt2 mcm nih..huhuhuhuhu


Zara @ Kenny Rogers..



Adik bosan tunggu order sampai eh



Yeay..makanan dah smpai..



Papa punye..quater chicken + blackpepper sauce + coleslow + fruit salad + mashed potatoes..selalu orderkan side dish nasi utk kakak tp time tuh nasi habis plak..so kakak makan kentang n ayam jekla



Mama punye..ayam sama cam papa..then side dish amik mashed potato (utk adik), macaroni in cheese + potato salad..nyum2x..!!



Muffin coklat + vanilla..dua2 sedap..





Ok..nilah die budak yg suka mamam buah tu..seriusly, suka sgt tgk Zareef makan buah tau...arituh dekat habis fruit salad papa dikerjakannya..ada tembikai, honey dew n buah oren..klu kat kedai mamak plak die suka makan pisang..selain tuh die pernah makan buah naga n apple jugak..mmg lain betul kalau nk dibandingkan dengan kakak Zara..Zara mmg takmau langsung makan buah sejak kecik..masuk mulut sikit die dah luah..huhuhu..mujurlah tak makan buah, tp kakak still jarang sakit..kalau tak kompem kena bagi Vitamin C tambahan kan..macam Zareef nih die mmg sndiri nak makan..ikutkan time baby dulu mmg jarang bg puri buah sbb mama lagi rajin masakkan bubur utk die..tu nama budak bijak kan..tau buah baik utk kesihatan ek cyg..^__^


Gmbar mamam buah tembikai jek ada..



Muka suka sbb rasa manis kot



Ammmmmmm..mamam buah dgn seleranya



Hmmm..cedaplah mama!!



Bile sedap kena buat pejam2 mata mcm nih..baru nmpak NIKMAT kan..ekekekekeke



One more mama!!



Ammmm..ammmmm..ammmmm (ni mmg soundeffect Zareef kalau tgh mamam..hihihi)




Best2 makan buah..rugi kakak Zara tak suka kan



Nak suap papa ke tuh??hihihi





5 comments:

Salina@IbuAqil said...

Amboi2!!!
Cedapnyer dia mamam buah..
Pandai mkn buah.. ;)
Happy weekend & Take care.. ;)

littlehumblelynn said...

Bestnya zareef yerk.kakak auni x leh mkn tembikai,dia ada lelah.huhuhu

zailamohamad said...

Ashraf pon memang suka buah2 ni, kalau bagi sekejap je tapi mama dia pula tak bagi sangat sebab comot:P

Syima ~Mama Kyra~ said...

sedapnya..kita pun suka mkn kat kenny roger :)

pssttt..cantik dress zara ;)

Izan Ishak said...

alololo... sedap betul tgk zareef mamam buah tu. baguskan kalau dari kecik suka mkn buah ni.

izan pun ada 4 anak...sume lain2 pesen. yg naufal langsung tak sentuh buah kecuali epal ngan jambu je. kembar plak semua buah dorg belasah abis. si abg plak lagilah... ikut mood aje.

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016