Lagi gambar masam2 manis di Tasik Shah Alam..=p

Sambungan gambar2 hasil photoshoot di tasik Shah Alam..gambar2 awal leh tengok di ENTRY ini ya..Hmm..rasanye takde citer ape nak story kot for photoshoot kali nih..just gmbar anak2 beraktiviti n sedikit gmbar family..Zareef nak tgk muka ceria kalau bagi die lepas berlari jek..hehehehe..kakak Zara plak bukan main ralit main bubbles kat taman..apepon, both kids nmpak seronok dapat keluar beroutdoor..cume part nk amik gmbar familty tu jekla kelat semacam muka masing2 sbb kena paksa dok diam bergmbar kan..=p


Lagi pics from MyKhalish..sweet moments of beloved dotter, son and family..^__^

Princess mama pas tukar baju, n bagi main bubbles baru muka ada manissssss sket...hhehhehehe


Ohhh..bukan stakat anak..mamanye pon suke tgk bubbles ni..so colourful kan..=)


Si adik ghairah nak mengejar buih..=)

One happy hero..suke sgt bila dapt pi taman berlari sana sini

Pose from kakak Zara


Mama n anak2..princess and hero kesayangan ..



Our small happy family..^__^












Gurau senda dgn dak Zareef..semakin cheeky, notti, lasak dan macam2 menjelang umur setahun 8 bulan ni..=p




Penat sudahhh..meh minum air seteguk dua ya..=p


Couple yg semakin membesar dgn jayanye..kekekeke..takpelah..janji bahagia ye tak (ayat nk cover..hahahaha)


Moreeee colourful bubbles fr Zara..=)




p/s: Hmmm..kupon photobook belum guna ada tiga..satu reserved utk photoshhot kat tasik nilah..^__^





6 comments:

inazamri said...

bestnye santai2 di tepi tasek.cantik pic tu semua.Mesti kamera mahal ni.

Nad @ MamaZN said...

Cantek la gmbr2 dr mykhalish ni..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sweet Happy Family..
suka tgk..Cantik sgt gambar² ni..

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said...

tgk lily buat outdoor ps ni teringgin plak hehehhe tunggu la bby beso sikit ..

cantik2 semua gambar lily ni

mama_umar_maryam said...

baru nmpk shawl lily,cantek!

mamalieyna said...

best...cantik n menarik.. ^_^

ooh photobook, eina dok tangguh2x nak buat.. sbb tak sempat nak pilih gambar, herm..

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016