Yang Ku Sayang..

Sekali lagi..hanya nak tepek gmbar anak2 harinih..anak2 yang mama sayang..sesungguhnye, harta paling bermakna dalam hidup seorang wanita, selain dari suami..rasa sungguh bertuah memiliki anak2 seperti mereka..Utk orang yg punye anak macam mama, mesti berperasaan yang sama kan..Yang masih belum punye rezeki..insyaAllah..mama sama2 doakan agar kalian akan menerima rezeki ini suatu hari nanti..sama2 rasai betapa indahnya menjadi seorang ibu..mama..ummi..dan apa jua gelaran yg sewaktu dengannya..InsyaAllah..=)


Anak sulung mama..ZARA..bulan ni dah 4 tahun 2 bulan dah pon umur di..sekejapan btol masa berlalu tetibe dah nak jadik anak dara..ehehehehe


Anak bongsu buat masa ni, ZAREEF..=p..yang ni lagilah rasa cpt membesar..tk puas kelek2 die time baby2 dulu tetibe skang dah jadik maha lasak..buktinye, benjol kat dahi tak pernah nak surut gara2 tersembam tanpa henti..huhuhuhuuh..


Bahagia melihat kalian berdua...buah hati mama..kesayangan mama..jangan gaduh2 selalu ye anak2..=p
















 
 


Haihhhh..bahagianye tgk diorang bergelak ketawa macam nih..release sekejap otak mama yg dilanda ketensenan n kebizian bekerja skang nih..huhuhu..mama cuma ada anak2 ni di rumah waktu hari2 bekerja..papa cume mama dapat jumpe seminggu sekali..so, mama selalu merasakan bonding yg sangat kuat dgn diorang berdua..klu takde depan mata, rasa kosong je jiwa..sepi je suasana..dgn dioranglah mama tumpang bermanja..tumpang bahagia..tumpang gembira..syukur ya Allah..



p/s: Sekadar melapangkan jiwa yg 'sesak' dgn menulis entry nih..lagipon gmbar sume dah lama lom publish dlm blog..rmbut Zara pon still pjg masa nih..=p

p/s2: Seriusly need a break..tension sgt dgn kerja lately..papa..tolonglah bwk mama gi holiday!!!!huhuhuhu

4 comments:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

anak2 racun dan juga penawar .. bila sakit memang menguji kesabaran menta dan fizikal kita ..

zareef tu dahi sentiasa benjol ke atau mmg cam tu hehhe

Diamilikku said...

Sama je gelak dua2 beradik nih....hehehhehe...cute sesangat

Izan Ishak said...

tgk wajah anak2, hati yg tgh serabut pun jadi tenang je kan lily...

NzA said...

kerana anak2 kita diangkat darjat sbgai seorg ibu.....

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016