Rindu lagi...

Tahun 2008- Mengandung 7 bulan..mengidam nak makan buah stroberi..lagi kronik..ngada2 nak buah stroberi yang dipetik sendiri..so si suami pon turutkan jekla kemahuan isteri kan..pembawakan budak katanye..ehehehehe..merasalah pi babymoon kat Cameron Highland time tuh..=p


Tahun 2011- Mengandung 8 bulan..kali ni mengidam nak tempat sejuk2 n tenang2 plak..dlm kepala dh terbayang2 ladang teh yg menghijau..tak boleh nk lupe..hati meronta2 nak pergi..so sekali lagi ke Cameron jugaklah kite..papa ikutkan jek..konon pembawakn budak jugaklah kan..=p




Dan kali ni, tahun 2012..rindu itu datang lagi..opssss..bukan rindu nak preggy lagi yek..tp rindu nak ke 'tempat itu'..kali ni memang sah2 bukan pembawakan budak..tp pembawakan diri sendiri jek..agagagagaga..konon stress sgt kat tpt kerja sbb lately tukar kumpulan n kerja melambak2..kebetulan baru settlekan sample utk one customer ni so rasenye agak sesuaila spent masa utk merehatkan otak plak..hihihi..

Kali ni, wlu bukan pembawakan budak, papa layankan lagi kemahuan mama..hihi..insyaAllah kami akan terjah lagi ke 'tempat itu' hujung minggu nih..cume kali ni short trip jek 2D1N..tp rasenye kali ni papa ikutkan pon sebab kami dh on the way ke Penang..kan next week mama dh start kursus Wives ENrichment Programme tu kan..=p..Wlupon bakal kali ke-5 naik ke sana, tetap eksited ok..lagi2 kali ni dah ada Zareef..plus mak mama pon ada..1st timelah Zareef n nenek bermalam kat Cameron nanti..


Sudah booking ini resort..harap perancangan n perjalanan berjalan lncar nnti..wlu dh byk kali ke sana, tetap sediakan itinery k..rupenye byk lagi tpt mama tak pernah singgah masa gi sana dulu2..=p




p/s: Buat masa ni, memang tak mampu nak pi holiday best2 n jauh2..huhu..so gi yang dekat2 ni pon jaaaaaaaadilahhhhh..yg penting mama suka tempat tu kan..^__^

p/s2: Opsss..hari  ni dah genap umur Zareef setahun 4 bulan..anak mama dah besar!!..=)



8 comments:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

kita pun ngidam nak gi sana huhuhu tp papa cakap mengada kekekke ...

nak FM cemeron !! kekekke

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ktorg sampai skrg tak pernah lagi jejak ke sana..sob sob.. :(

izla said...

ye ke bukan pembawakan budak?
cek betol2 sebelum naik cameron tuh..hehe

Fai Shaklee said...

fai pun sama kak. sukaaa sgt pi cameron. kalau ade rezeki mmg nak pi lagi ^__^

mama_umar_maryam said...

pnh dinner kt situ, mkn kt restoren steambot Thai.try nnt k..sedap..sbb nk kuar g mkn dari situ mcm jauh ke dlm tmptnye..

NzA said...

ke nk ada isi lagi ni lily...he.he.he...

mlm esok akak pn akn brtolak ke Penang selama 3 hr 2 mlm....

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sama la, sy pun suke tempat sejuk cam CH tu..
tp baru ni pegi silap timing la,
jem coooilll

Masya said...

cuaca panas kat selangor ni.. saya pun teringin nak pergi sane lagi...

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016