Kereta merah bertukar pemilik..=)

Kereta merah ni dahulunye dibelikan papa untuk anak dara kesayangan..beli yg terpakai jek kat Rengit Kuala ngan harga yg murah..sbb tu bentuknye sgt2 'old school'..hehehe...mase beli tu beli ngn set bateri sekali so smpatlah Zara main ke hulu ke hilir..malangnya, tk lama lepas tu bateri rosak n susahhhhh sgt nk cari yg sesuai ngan keta lama ni maka terus tk berbateri..kalau nk main, papa or mama kena tolong tolak manual..=p

Nway, disebabkan Zara pon dh besar..maka secara rasminya kereta merah ni diwariskan ke adik plak..mmg suka sgtlah adik dpt kereta ni sbb adik suka main stereng..cuma bab nk tolong tolak tuh malas sketlah..nk soh papa beli baru die tk mau..die kata klu nk beli mainan lagi pasni pon die nk carik motor or skuter plak..hihi

Adik Zareef ngan kereta merahnya..




Nmpak old school kan design kereta ni..takpelah..leh jek wat mainan anak2..=p




Terbukti Zareef lebih lasak dr kakak..naik kereta pon nk berdiri..heheh




Sibuk usik sana sini tp sayang sume dh takleh pakai..klu ada bateri button2 nye sume leh kuarkan bunyi..huhu




Ok...ni hari lain plak..Zareef tak habis2 explore kereta die




Vroommmmmm3x....




Happy ngan toys baru..=)




Boboi kesayangan mama..^__^





Actually kereta ni ada kat umah atok pt raja...mmg tk bawak balik ke sini sbb macam tk cukup ruang nk simpan..so time balik kmpung jekla kereta ni leh dibuat main..ok gakla ada mainan kat sana kan..=)

6 comments:

Salina@IbuAqil said...

Untie nak tompangggg!!
Boleh?! ;)

Izan Ishak said...

skrg dah takde bentuk kete mainan yg cam ni kan. okaylah ada juga kete bila zarif balik pt raja ye...

NzA said...

nanti zareef boleh la yanyi lagu kereta kecil ku.....

OneSimpleMother said...

tu diaaaa zareef merempit dengan kereta antiknya.. hehehe

maya amir said...

papaku pulang dari kota
papaku belikan kereta
kereta kecil warna merah
boleh ku bawa ke sekolah..ihiks:) bertepatan utk zareef:)

kakyong said...

sonok kan main zareef main kereta merah tu...

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016