Dilanda virus 'M'

yee..mama sdg dilanda virus MALAS yg sgt kronik. ade byk cerita berlegar2 kat otak utk dikongsi. tp malangnye tangan sgt tidak rajin nak pindah gmbar ke pc n nak menaip entry2 baru.

utk short update, just to share yg kami sefamily baru jek balik dr kampung isnin semalam. kali ni lama gak tak balik kg dah. lebih 2 bulan. hari jumaat tu mama n papa cuti, smpat bwk Zara ke sri hartamas utk satu aktiviti (tgu update nnti). jumaat ptg balik rumah atuk di parit raja n sabtu bergerak ke umah nenek rengit plak. dptla jumpe cousins zara yg dh hampir 4 bulan tk bersua muka (update nnti2 jugak ye). ahad plak ade kenduri kahwin sepupu papa (juga akan diupdate kemudian)..haha..sume update kendianla. InsyaAllah klu mama RAJIN k..

Utk esok n hari rabu, mama kena gi training kat carlton hotel shah alam. sgt tak suka gi training tp terpaksa la kan, nk wat cmner. selalu gi kerja pakai uniform. tp sbb esok kena gi external training, mulala pening nk pilih pakai baju ape..hahahaha..slalu tk yah susah2 nk choose baju kan..

Klaa..ni mama menaip pagi2 buta sbb nak kejutkan papa balik Kuantan (papa cuti jumaat n isnin). pasni mama nak smbung zzzzzzzzzz...kendian2 mama cube update citer k..

8 comments:

~mamazahra~ said...

syok pe training...
dpt mkn sedap2 kt otel..hehe :)

Dilla Zaidi said...

nenek dilla pun dok rengit gak....Parit seri merlong...

:iBuAfiQah: said...

ooooo...
balik kampung rupanya mama zara niey...
tentu seronok zara....
afiqah blk kg pun suka...
tgk ayam,itik,lembu la...
hahaha..kat putrajaya kan xder...hehehe

Fara_Adura said...

Virus m melanda eh.. hehe. Maybe letih sama tuh.. fara pon maleh gak kekadang.. nak resize edit pic bagai..hahah

xper2.. rehat banyak..nanti kompol tenaga banyak2.. apdet yer..hehe


Waa..sempat g hartamas lagik tuh..zara men bola2 kecik warna warni tue ker..ekekeke

jiehan said...
This comment has been removed by the author.
mama_umar said...

samelah..virus M xpenah ilang ;p

Zetty84 said...

Hihi..akak sama la cam zati..
seronot la balik kg. yerk..!!! ;p

nadnye said...

biasa mesti ada masa .. nak M nie.. tapi akak banyak bende nak citer tapi takde masa lah plak...:)..lepas nie lagi dengan maid takde lagi la takde masa :(

banyak gak aktiviti tu..balik kg, gi kawin sepupu, gi sri hartamas...

dah lama tak balik kg..

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016