Si putih idaman kalbu..^__^

Setelah hampir dua bulan kerosakan nset..baru skang dpt pengganti..pening gak nk pilih nset yg sesuai..tp last2, si putih ni jadi pilihan hati..:-)

Opss..yg hitam ni kotak die jek...hehe


Si putih teman setia terbaru mama..dlm gmbr ni tk nmpak berapa nk putih sbb amik ngn nset papa yg tk berapa cun tuh..:-P


Apepon stakat ni puas hati ngn si putih ni..senang utk call, amik gmbar n jugak utk online..lain2 penggunaan lom explore sepenuhnya



Malas nk citer lebey2 exact features nset ni..kot2 ada yg berminat nk beli leh surf sndiri kan..hehehe..apepon, akhirnya berjaya gak memiliki smartphone sendiri..selama ni telan air liur tgk org laen pakai jek..:-P

Published with Blogger-droid v2.0.3

8 comments:

Nana said...

dulu ada juga niat nk amek ni tau
tp xpe la dah tolak ipad amek tab so henpon pakai jek enpon cap ayam yg banyak berjasa tu hehehe

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

ooo pakai samsung erkk..kita dah biasa guna nokia x reti nk guna yg lain sbb tu BB suami yg pakai kita guna yg cikai je hehhe

Zana Nordin said...

phewwwittttttt
cunnyerrr

ninieZUERYANNIE said...

wiwiiiittttt~

Izan Ishak said...

wahhh...welcome to samsung club!

mama_umar_maryam said...

besh2, zt punye pon dh nazak nih

ieda said...

amboiii .. cunnn ;)
akak tgk jelahh huhuhuh

Dokter faRyn said...

Lily bli berapa ye? Macam teringin nk hadiahkan dekat hubby :)

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016