Riang ria Zara n Zareef..^__^

Jumaat sudah..selalu happy jek Jumaat..tp kali ni gelisah..sbb kerja byk yg amat nk pikir pon rasa stress..hehehe

Apepon, still no idea nk up story apa..so layan jekla gmbar dua beradik ni menghabiskan masa main2 kat Jusco punye playland..aktiviti 2 minggu sudah dah ni sebenanrnya..hehe..nway, utk playland yg  ni die charge rm8 setiap kids n leh main smpai lebam..utk Zareef..still FOC k..best2x..=p

















Skang kan kalau pi Jusco, papa lagi rela layan anak2 dlm playland nih dr ikut mama shopping..hahahaha..tk tau nk kata ok ke tak..ok sebab mama leh shopping sukahati la kan tk de anak2 kacau..tp kadang2 rasa tak bet gak jalan seonsorang kat atas tuh..=p

7 comments:

NzA said...

haya...kalau akak lak xlarat nk ikut si ayah tu brshopping...akak rela tunggu naurah n farouk kt playland tu.....

Salina@IbuAqil said...

amboi3!! tu kalo ada si Aqil mst x mo blk tuh.. Hik3!! Happy Weekend!! ;)

Syima ~Mama Kyra~ said...

mahal jgk Playland kat Jusco no eh..samala cam kita..mama shoppg..ayah dan anak kat playland :D

Ummi Dania Yasmine said...

bestnyer mereka main2...namanya pun kanak2....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pastu papa pulak lebam tgu anak habis main hehe

mama_umar_maryam said...

balik cuti2 nih xsmpt lg singgah mane2 shopp.complex,keh3..klu kuar g shopping mmg mr apai yg tgu anak2 main,zt pegi cari brg klu smpt

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nak entryyyyyyyyyyy baru pleaseeeeeeeee

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016