Rentetan entry semalam..kali ni nak share gmbar seseorang ni pulak..

Semalam mama ada buat entry ttg drama n heroin Kasih Alia tu kan..then malam td bukak fb ada sorang kenalan mama (Thanx kak Azila..=p ) tag mama ngn gmbar2 Rafidah Ibrahim tuh..gmbar2 ni sume 'baru' pada mama sbb mama mmg jarang bukak2 kisah psl artis skang ni..so saje share kat cni..malas nak komen lebih2..korang tengok jekla yek..sapa yg rasa nak komen, komen lah kat entry mama ni nanti..=p









Dalam ENTRY semalam tu pon dh dapat komen dari kak IedaMimi n Norly mama DZ ttg penampilan Rafidah nih sebenarnya..rupenya tak sama jugak mcm penampilannya di dalam drama..sekali tgk, dh macam terikut penampilan Dato Siti kan...


p/s: aiseh..apsal merewang lagi wat citer pasal artis nih..sebelum ni tk heran pon ngan dunia artis..ehehehehe..sori yek wat entry mcm ni di ari Jumaat yg mulia nih..saje nk share ngan korang..=p

6 comments:

Nana said...

comei dia ni
muke, suara pon xlari mcm siti

ieda said...

dia mcm dah terikut2 gaya ct .. sebenarnya dari dulu lagi .. :)

Zue AnnaLeeya said...

pesen yg atas skali tuh mcm tak sesuai kan????
pastuh yg berpeluk dgn iqram tuh ape kes????
yerlah watak adik bradik...
tp tetap bkn muhrim kan????

Sidratul Muntaha said...

tu arr
smlm nak jugak komen yg dia mcm dah lain sikit tang bertudung tu..
tpi biarlah..
artis.
maleh ku nak amik pusing sgt....

Ummi Eisya&Amani said...

dah nama artiskan..gitu le..

eT said...

artis nk bergaya la tuh...huhu

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016