Salam Aidilfitri buat semua..

:: Sticky Mode::
Sila scroll ke bwh utk entry baru k..=)

.


Di kesempatan ini, mama nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri utk semua pengunjung blog mama..

Ampunkan salah silap sekiranya ada terkasar bahasa or kata dlm penulisan mama selama nih..

Walaupon ramai yg tak pernah bersua muka, tp persahabatan di alam maya ni sangat bermakna buat mama..

Semoga semua bergembira n berbahagia di hari raya ini k...

Mama tk pandai nak buat kad raya sndiri..edit2 gmabar jek tau
So utk sesape yg sudi, bolehla ambil kad dr Zara n family ni yerk..=)


**********************************************************************
.
.
Di samping tu, tak lupe nak men'gantung' kad raya pemberian rakan2 blogger yg lain
Terima kasih sbb ingat pada mama yerk..
Mama akan letak kad kat cni dr masa ke masa yek..
Ade yg tk smpat nk dtg amik lagi..=)

.
Kad dari Kina aka mama adam

Kad dari Maria n family
.
Kad dari Sue (kawan baru ni..=) )
.
Kad dari Izan.
Kad dari Kak Nza
.

Kad dari kak wa, iby amy,afy n aqy


Kad dari Kak Yong..


Kad dari ummi Zahra

Kad dari Shila aka mama Hazim

Kad dari mama nur dhia zahra

Kad dari Kak Radiah



p/s: Tanteknya kad raya sume orang..=)

18 comments:

nza said...

SELAMAT HARI RAYA utk lily skluarga..mohon maaf jika spnjang prsaudaraan kita ada kata bicara yg mengguris hati..jgn lupa ambik kad raya dr kak nza gak ye...

MiMiEZaN ZaHRa said...

tq lily sebab sudi amik kad raye dari kite & gantungkan kat blog awak..selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin..

lily azliyana @ mama zara said...

Yup..selamat hari raya sume..persiapan raya dh siap ker..hehe..

:iBuAfiQah: said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
utk lily sekeluarga..
dikesempatan ini juga irnie nak mohon ampun maaf sepanjang perkenalan kita niey.....
maaf la irnie masih mabuk teruk..
xdapat nak tgl jejak selalu..
smoga selamat bila balik kg nnti..

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm..

slmt hari raya..maaf zahir batin.. saya dah gtg kat raya yg comel ini di rmh, tq...

Riena said...

Salam...Selamat Hari raya.....Semoga raya tahun nie meriah dan di ingati sepanjang hidup....makan lemang dan ketupat jangan lupa kawan2 yer....banyak dapat kad raya? nak satu....

Zetty84 said...

SELAMAT HARI RAYA AKAK...
Meh la Penang nanti erk..
hikhik...mana nk tau, kot2 beraya nun jauh disini...

moMmY miMiL said...

slm..

salam lebaran buat lily sekeluarga..maaf zahir & batin..

p/s : umah dh dekat2 nih..insyaAllah, raya sok bole la kita saling berkunjungan..nnti jgn lupe bg no.phone kt email..mamabosan2020@yahoo.com

* slamat balik kg..berhati2 di jln raye..

mariaariffbaby said...

salam aidilfitri untuk awak sekeluarga..

nanti kita kasi kad untuk awak yer
e-kad la..
=D

Sue said...

salam aidilfitri...

singgah rumah saya, ada kad utk awak sekeluarga. :)

Kad awak sy gantung kat umah gak la yea.. tq

*silent reader sbnrnye...hihi*

tHrEE oF us said...

Selamat Hari Raya buat Lily & Family.. Maaf zahir & batin..

*kamek xde kad raye laa.. ngehhhheee =P

.:: Suhaidah Tan ::. said...

Selamat hari raya juga untuk akak..
Kalau ada salah dan silap or terkasar bahasa saya pun minta maaf yer..Klu blik johor makan sambal jawa yg ada tempe tu ingt2 lah saya k hehe

mariaariffbaby said...

salam eid ramadhan.

from us
maria+ariff+ecah

amik kad umah kita yer
=D

The Queen Of My Heart said...

selamat hari raya...Maaf Zahir & Batin...Saya dh amik kad raya comel nie...

kakyong said...

selamat menyambut lebaran..
buat zara, selamat mengutip duit raya.. ;)

tq sbb amik kad raya kakyong.. yg mamazara punya nanti kakyong uploadkan..

nadnye said...

Salam Aidilfitri untuk Zara, lily dan suami...

zieha said...
This comment has been removed by the author.
zieha said...

salam lily..sowyy lmbt wish lily n family selamat hari raya..
balik b.p ke?
kirim salam kat org kampung kita ye..hehehe
dikesempatan ini zieha nak minta maaf sepanjang kita berjumpa di alam maya yang mana ada terkurang dan terlebih..walaupun kita tak pernah berjumpa..tapi rasa mcm penah berjumpa je kan:)0-0 yek:D

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016