Aksi ala SPY

Salam Isnin semua..harini tepek gmbar anak2 manja mama mcm biasa..kali ni gmbar diorng berkasi ala SPY..hakhakhak..spylah sgt kannnnn..actually br dpt mainan baru time ni..beli pistol bubble leh plak dpt free pistol air..maka sakanlah budak berdua tu berbasah2an kan..soh main luar rumah kalau tak habis licin satu umah kang..mamanya dahlah pemalas amat nak mengelap bagai..=p


 Spy beruniform merah...hihihi..papa siap prepare kan sebaldi air bg senang diorng main..ishishish...

Tak tahan tgk gaya posing tuh..=p


Ecececeh adik..pntang dpt main tembak2 yek..takpe..nnti leh pasang cita2 jadik polis ker, tentera ke cayang mama ye..^_^



ps: cakap pasal cita2...zara suka blur klu org tanye die nk jadik ape besar nnti..kejap ckp nk jadik polis, kejap ckp nk jadik bomba..kekekeke..so now mama cam berangan nk bwk dua org ni gi Kidzania one day..biar masing2 belajar serba sedikit ilmu pekerjaan kan..^_^




7 comments:

Nad MamaZN said...

Zareef nak jd robocop ek? Hehe..

Tu la lily, kite pun teringin nak bwk zakwan p kidzania tu

Adlin Mohamad said...

kyra dr dulu sampai skang bila tanya nk jadi apa dia cakap nk jadi polis hehhee

Rizziela said...

bukan main lagi..merah ang ang

LYAfrina said...

ALAHAI..KAKAK ZARA SGT COMEY..PNDAI POSING

mamaarifakeem said...

Kakak zara bukan main posing ye.. :-)
Bagus jgk ke kidzania tu..pendedahan awal buat mereka..

Syima ~Mama Kyra~ said...

HEHEHE...sesuaila tu besar nt zareef bole jd tentera mcm papa ye..berkhidmat uk negara..kyra pun camtu confius kjp nk jadi tecer..kjp nak jd doktor..kekeke

~MommyAqilMedina~ said...

Hehee..comel je double Z ni main air..happy je muka..hehee..Takpe kak,kecik lagi Zara..nanti dah start darjah satu mesti dia dah ada cita-cita dia sendiri..macam Aqil,aida yang selalu cakap Aqil kena jadi doktor..doktor..doktor..tak boleh jadi lain..Diktator sangattt..hahahha

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016