Salam AidilAdha 2012 dan sebuah pengorbanan..

Atas kesibukan yang melanda, sedikit terlewat untuk mama mengucapkan Salam AidilAdha kali ini..Semoga hari raya korban tahun ini membawa seribu erti dan pengertian buat kita semua...=)

Istimewa buat semua pembaca dan followers blog ini..



Tahun ni raya kitorng sempoi sesangat..papa khamis malam arituh baru smpai Kuantan..pastu malam tu hujan lebat kan + kawan mama kata tol PLUS mmg jem teramat..so papa decide gerak balik pas semayang raya jekla..then Jumaat semalam pas semayang raya baru terhegeh2 nak sarapanlah, kemas umahlah, basuh bajulah..last2 tgh hari baru gerak..petang br smpai kampung..nasib baik malam tu smpat lagi makan juadah raya..hihihi..kat Johor ni mmg sederhana sgt smbut raya korban..setakat masak2 jekla..takde buat baju raya kuih raya ke apa..=p


 p/s: Tahun ini takde join korban lembu or kambing..tapi satu pengorbanan yang bagi mama cukup besar juga pengertiannya tahun ini, adalah berkorban kerjaya, dan berkorban utk meninggalkan rumah dan tempat tinggal yg selama ini mama sayangi untuk bersatu dengan papa di Kuantan..semoga pengorbanan ini akan membuahkan hasil dan masa depan yang lebih baik dan bahagia untuk kami sekeluarga..Amin..=)



 

3 comments:

Deq's Qienz said...

Salam aidiladha buat akak juga..aha sy smbug stady wat pjj @uum..

Nad @ MamaZN said...

Pengorbanan yg sgt bererti...

mamalieyna said...

salam aidiladha~

eina blk mlm raya, blk johor, mmg jem giler2x lah..6jam smpai pontian..huu~

ohho pengorbanan yang tak sia2x insyaallah..

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016