Si dagu lekuk


Share sikit gmbar si dagu lekuk mama sorang ni..ada org perasan n tegur tapi ramai gak yg tak perasan sbb tak berapa jelas..hehehe..papa kata tak tau ikut gen mane ni tetibe dpt sorang dagu lekuk..kikiki..jgn ikut zara sudah..kecik2 ada lesung pipit sikit kat sblh pipi tapi makin besar ilang terus dah lesung pipit dia..=p


Time tidur paling jelas dagu tu nmpak..haha

Budak bambam..

Latest pic malam tadi..tgh mamai tido mama sibuk nk snap dagu lekuk die..tk berapa clear kan dlm gmbar..=p




9 comments:

salwana nordin @ che'wa said...

geng siti nurhaliza la ni ye hhheeee

Dokter faRyn said...

Serious handsome anak ko ni lily. Artis sangattt ni berlekuk bagai dagu hehehhe

Z@i Z@mR33 said...

comeynya dia...
#mula la teringat anak kt rumah

aLyNnZ said...

Dagu lekuk mahal tuu..hencem nyer..sejuk jew mata memandang..owhh ingatkan ada dlm famili berdagu lekuk..

mcm famili alin husband dagu lekuk turun kat anak lelaki..baby dhiya ni mcm ada mcm takder haha..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

dagu lekuk mcm dato CT..hehe...comel.. ^_^

nieda said...

haah lah...macam dato ct. hensem ni

LYAfrina said...

tomeyyy..
dgu siti nurhaliza ni..

Syima ~Mama Kyra~ said...

tomei...geng dato ct nie..besar nnt jadi rebutan :D :)

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

memang berlekuk-lekuk la dagu dia..mesti besar sok ensem ni..hihihi...idaman wanita gituu..hehee

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016