Salam Aidiadha 1435H | Blog berwajah baru


Selamat Hari Raya Korban dari kami sekeluarga..lambat ucapan dlm blog ni kan..haha..apepon, semoga semua bergembira dan berbahagia tak kiralah sambut raya di mana ya...kami kat johor biasanya mmg wat masak2 raya jek..tak pakai baju raya, takde kuih raya, tak gi beraya pon..hihihi



Nway, perasan tak blog mama dah berwajah baru..hihi..dah lama niat nak makeover tapi bby dah 4 bulan baru berkesempatan..sblm ni dok blur nak amik designer mana sbb designer yg lama dah inactive..huhu..apepon, thanx to designer baru UmmiSueStudio yg wat servis makeover dgn sgt cepat dan sgt pantas..tk smpai 8 jam dah siap blog mama..hihi..very the suka dgn header n footer baru ni..mklumlah, gmbar anak2 kan mau tak suka..^_^



4 comments:

Adlin Mohamad said...

Kita pun ada niat nk makeover hehe pm bape rm cam gini .. nice sejuk mata memandang

Dokter faRyn said...

whoaaa. cun rumah baru :)
selamat raya qurban lily and family :)

Syima ~Mama Kyra~ said...

Wow...dah siap Rumah baru ye..slmt hari raya aidiladha buat lily sekeluarga :)

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

Tu yang nampak fresh n cantik!suka tengok wajah baru blog ni..hihih

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016