Sedapnya Magnum Strawberry Choc!!

Tak perasan bila masa Magnum kuarkan perisa2 baru ni. Tp ternampak aritu ada perisa Cappucino apa ntah ngan perisa Chocolate Strawberry..terus sambr yg choc stroberi tu..pada mama, memang SEDAPPPP sgt..choc yg luar tu memang ada rasa stroberi2..then krim yg dalam ada stripe stroberi gak..best3x..^_^




korang mcm mane..suka gak ke makan magnum cam mama..hehehe..letak gmbr ni terus rasa nk makan lg. Wajib pi cari blk keja nanti..:-P

6 comments:

Nad MamaZN said...

Sedapnya
Suke jugak tp jarang mkn

Syima ~Mama Kyra~ said...

Dah lama magnum kuar perisa tu..kita hari2 mkn magnum..sbb ari2 x pun selang 2ari kyra nk magnum choc stoberi ni...tu yg dpt tmpg mkn magnum anak..kekeke

NzA said...

nyum..nyum..sedapnya....lama dh xmakan...mesti yg baru ni sedap sgt....

Adlin Mohamad said...

kitaorg ni ice cream mmg kureng makan hehehhe x tau nape ... magnum ni mmg sedap beso pulak tu

jaja_NorLiza said...

fuh..panas2 ni mmg sodap! kena p carik ni! vrooommm...

mama lieyna said...

Sedapnye.... nk try gakk... :-)

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016