Try test baju raya..

Masih citer sebelum raya menjelma..aksi anak2 mama dok mencuba baju raya kat umah Klang..ni cume sebahagian baju jekla yg smpat cuba nih.wlupon dah raya, saja nak tepek gak gmbar diorang kat cni sbb suka tgk aksi2 diorang...hehehe..buat tatapan mama akan2 dtg kan..=)..lagipon dah raya kelima harini, tak banyak pon gmbar diorang berdua yg mama dpt amik.. maklumlah, kat kampung ni Zara ramai geng kazen2 die..mama ajak gmbar ngan adik pon tak mau dah..huhu


My Love Zara & Zareef..^__^























p/s: Haih...sekejap jek dah hari Jumaat..esok Sabtu dah ballik Klang..Ahad papa balik Kuantan..then Isnin mama dah start keja..huwaaaaaaaaaaa....

 

6 comments:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

melaram la raya ni kekekke dress zara labuh2 leh pakai lama tu ..

mamalieyna said...

salam aidilfitri...maaf zahir batin..

selamat bertugas esok..hehe~

amboi comei depa bergandingan berposing baju raya ye..comel~

maya amir said...

zara ni pandai bergaya laa..heheh..tunggulah si adik beso lagik, mesti lagik gamat tengok derang ni bergaya:)

mariaariffbaby.com said...

selamat hari raya dear.

update la pic raya :)

Diamilikku said...

amboi....dress kakak zara dah macam dress pengantin semuanya...hebatttt

zailamohamad said...

zara ni memang ratu bab posing kan:)

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016