CH 2014| Rose Valley, Cameron Highland

Yeayyyy..finally last entry CH 2014...kikikii..so entry kali ni gmbar2 kami di Rose Valley..yg ni papa ajak masuk..ikutkan mama malas sbnrnya tp papa ajak juga so turutkan aje..last pergi cni masa ngandungkan Zara tahun 2008..utk tiket masuk, tak silap mama adult rm7 dan kanak2 rm 5..tak berapa ingat coz time ni papa yg bayar tiket masuk kan..=p


Zara Zareef di papan tanda Rose Valley..tahun 2008 mama n papa pon ada selfie kat port yg sama ni..kikiki

Ada burung merak plak kat bwah ni..tuan taman saja bela kot

Layan jekla gmbar posing2 ngan bunga ros ye


Ada satu tpt tu ala2 kawasan rehatlah..dkt2 ngan kedai cenderamata die..lama gak kitorng lepak cni..tunggu anak2 puas main..

Dtg CH sibuk nak main benda ni jugakkkk..layan jeklah kan

Ni haaa  lagi satu yg buat lama tersekat kat cni..ada plak gelungsur sebijik kan so tgulah budak2 ni main smpai puas..sementara tu mama papa rehat2 smbil borak2 amik angin..ehhh..syok gak rupenye duduk2 santai mcm tuh..^_^

Kakak yg happy

Papa n anak2

Main buaian jap

Mama n Zareef

Kolam ikan yg cantekkk..zareef mmg suka tol klu dpt tgk ikan koi nih


Cantek port ni
 
My kesayangans

Cinta hati saya..hihi..tahun ni bakal smbut anniversary ke-7 alhamdulillah..

Posing2 lagi




Utk peminat bunga ros seronoklah kot dtg cni..mama just layan mate jekla kan..hihihi


ps: Ok..tamat dah kisah percutian ke CH kali nih..agak2 lepas ni bila lagi nak naik sana..tunggu mengandung kali ke-4 plak kot..hahahahaha

 
 

3 comments:

Lynn Hamzah said...

tahun nie kena jejak kaki kat CH la...tak leh tahan tengok korang anak beranak bergambar kat CH nie...

Nad MamaZN said...

lily, byl gmbr cantek2... photobook la apa lagi hehehe :P

~MommyAqilMedina~ said...

suka je anak-anak dapat terjah CH yang sehjuk..boleh la kan jalan-jalan sebelum delivery time..nanti senang nak deliver..hehee

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016