Zayed's Akikah | Corat coret majlis


Ok..last part citer tentang majlis akikah baby Zayed..just nak tepek gmbar2 sepanjang majlis berlangsung..mcm yg dah tulis sebelum ni, mmg takde aturcara sgt pon..pas zuhur tu buat doa selamat sikit pastu makan2 jek..mmg niat asal2 sbnrnya nk wat majlis kat kuantan ni nak kumpul ngan kawan2 n jiran2..kebetulan jiran2 mama tahun dpn ramaiiii sgt yg nak pindah keluar dah so nilah masanya nk jumpa borak2 kan..klu tak hari biasa kadang nk bersua muka pon susah sbb masing2 bizi..^_^


Sebelum kedatangan tetamu..alhamdulillah, cuaca sgt baik haritu wlupon few days before mmg dh start hujan kat kuantan..

Panggang daging kambing bwh pokok buluh..klu hujan mmg kena lari angkut kambing bwh bumbung ni..haha

Doa selamat..tak tgu ramai org sampai pon..mana yg ada terus start jek..=)

Atok leadkan bacaan doa

Abg zareef wat apa ntah tu..tgh tak tadah doa ponnn..huhu..bby tgh tido dlm buai kat sblh tu time ni

Habis doa selamat baru baby zayed bangun tidur..^_^

Antara tetamu yg hadir


Mama smbil layan tetamu smbil layan anak2 jugak..kikiki

Nyum2 marsmallow coklat!! 

Nenek pon sama2 layan tetamu jugak..=)




Si kecik with papa

Eiii..geram tgk awaklah baby mama geget baru tau..ekekekeke



Zara n Zareef membawa diri dah dah time ni..haha


Last but not least..antara pic yg smpat snap ngan kawan2 n jiran2







Ohhh...nk tepek gak pic tiga baby comel ni..rakan2 seperjuangan..haha..dari kiri baby Aryan Mikhail, Ameer Zayed n Ammar Mujahid

3 babies with mama masing2..actually ni sume kawan2 opis mama...kitorng bersalin selang sebulan..mama bulan May, pastu sorang lagi bln Jun, n yg paling comel tu lahir bln July..ada sorang lagi patutnya yg bersalin bln April tp tak dpt dtg..klu tak complete 1 geng...hihihi


Klaaa...habis dah entry kali nih..pasni lamalah kot mama tak wat majlis kat rumah sbb malas nak organize dah..hahaha,,bday anak2 tahun dpn kite plan benda lain lah yek.kekekkeke..



9 comments:

mama tisya said...

meriah..kawasan luas senang nk wat majlis camni

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Luasnye kawasan tempat lily ni..best..
Cantik2 gambar2....suka tengok..^^

Dokter faRyn said...

Aah luas kawasaaaannn.. Best!

LYAfrina said...

alhamdulillah..semua bjln lncar...
siap ade bbq..sedapnya//
cute pic mak n anak2 tu

Salina@IbuAqil said...

Alhamdulillah!!
Selamat dah majlis Akiqah handsome boy..
Uimakkkk!!
Bolat mata dia.. ;D

Syima ~Mama Kyra~ said...

meriah..kwsn luas sng nk buat majlis mcm ni..terliur lak tgk kmbg golek..huhu

~Aida@MommyAqilMedina~ said...

hehe..dah takde majlis dah ye kak..memang penat pon..aida pon nak berehat dari buat majlis..letih..hihihi..nampaknya semua berjalan lancar kan..orang pon ramai yang datang..Alhamdulillah..

salwana nordin @ che'wa said...

luas kawasan rumah lily!

comei sgt zayed tau!!geram rasa nk cium2 :)

Adlin Mohamad said...

meriah majlis ..mak aiii baby ketul2 la geram acik tengokkk

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016