Org lain takde masa, mama plak takde idea...

Tika dan saat ini..

Anak2 tengah tido..

Makan pon sudah..

Pam susu pon sudah..

TV takde citer best..

So, ngadap laptop adalah benda yg paling sesuai nk dilakukan..

Tapiiiiiiii...

Kenapa takde idea nak tulis apa dlm blog nih..???

Puas dh godek2 nset n kamera cari gmbar best nk share..

Pikir macam2 nk story ape..

Tapi idea berblogging ttp takde..

Huhuhuhu..

Ibu2 lain punyela byk idea nk menulis tp mslh kekangan mase jek..

Yg mama ni ketandusan idea plak..

Apepon, layan jekla gmbar anak2 mama yg dua org tu yek..


Budak kecik yg sudah pndai snyum n bersuara ajak borak

Budak besar yg makin lasak n notti..hihi




9 comments:

nieda said...

taruk gambar anak2 byk dtglah idea apa nak coret pastu...hehe

mummy_ayu said...

biasa la tu.....tul kata nieda tu, letak pic anak..ada je ragam & karenah diaorg..leh share2 cita..

Adlin a.k.a Kyra MomS said...

heheh lily sejak berpantang ni sampai xde idea nk tulis apa yea hehehe...takpe tempek je pic anak2 kitaorg pahamkan apa yg lily cuba citerkan hehehe

Ummi Eisya&Amani said...

hihi..tunggu la dah keje nanti mesti no time kot..

ninieZUERYANNIE said...

comelnyer zareef!

Nana said...

hehe kita klw ketandusan idea
cite psl anak je la modal dia hehee

NzA said...

sekurg2nya ada 2 org kanak2 rebina pencetus idea mama.....

riza said...
This comment has been removed by the author.
- SueN - MrS AzharI said...

saya tag tuk contest kat cni
http://blinkblinkbuzz.blogspot.com/2011/04/gugu-gaga-1st-giveaway.html
TQ

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016