Melaka 2014 | River Cruise di Sg Melaka


Smbung tepek gmbar kat Melaka..tp tak smpat nak stori pnjang2..haha..so jumaat pagi gi river cruise sg melaka ni..tiket papa yg beli so mama mmg tak tau berapa harga..tak mahal sgt pon rasanye..hihi..apepon, anak2 esp zara zareef enjoy sgt naik bot..bby zayed pon sedap jek kena angin smpai ketiduran kan..pemandangan spjg cruise mmg cantek cume kurang best sebab bau air sungai yg kurang menyenangkan..rasa air sungai tak mengalir keluar kot tu yg ada bau2an sikit.hihi..apepon, enjoyyyyy..


Melaka River Cruise ticket counter

Kami sefamily atas bot




Lalu hard rock cafe ni..org2 yg obses hard rock mesti singgah klu nmpak kan..=p

Sambung gmbar2 kitorng ..kikiki..cantik kan pemandangan belakang zara tuh..=)





Si comel ni pon pndai nak suka2 naik bot ehh


Antara pemandangan yg dpt disaksikan spjg river cruise










Jeti bot betul2 berdepan dgn hotel Casa Del Rio ni..pernah stay sini  dua tahun lepas..mmg cun sgt hotel ni 

Ok..habis dah cruise..paksa dua beradik ni posing2 lagi

Turun bot smpat pau mama beli topi baru..layan kan jekla..=p 


Dah siap naik baru nmpak papan tanda ni kan..hahaha 

3 comments:

aLyNnZ said...

river cruise ni mmg syiokkan tp alin tak pernah lagik naik siang selalu naik malam..

LYAfrina said...

a ah..mmg cantik sgt bgunan pesisir sungai ni..kalerful..

Adlin Mohamad said...

huwaaaa x naik ari tu sbb adik lin cakap dia dah naik x suka bau air tu busuk hahahha

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016