Gigi pertama caye..=D

(See attached file: gigi.jpg)

Salam acik2 sume..
Nama caye Riza Ammar Zareef..
Acik2 leh panggil caye Zareef..
Tp kalau kat umah, mama sukeeeee panggil saya ADIK..
Rasa lagi manje gitu kan..hehehehe..

Pagi tadi mama dh buat satu entry..
Tapi mama lupa nk mention sesuatu pasal caye..
Sebenarnye..caye dh tumbuh gigi tau..!!
Cer tengok..cer tengok..gmbar kat atas nun..
Leh nmpak ker kaler putih2 kat gusi caye tuh..
Kalau tak nmpak, sila salahkan mama caye sbb tak beli kamera best2 utk amik
gmbar ye..

Mama kata, kakak caye Nur Riza Azzahra dulu tumbuh gigi umur 9 bulan..
Kire caye advance sketlah dari kakak sbb 8 bulan dh tumbuh gigi..
Itupon baru ada sebatang dah asyik kena marah ngan mama..
Mama kate caye suka sgt geget2 die time 'ngempeng'..
Apelah mama ni, gigi caye baru sebatang dh tak tahan..
Nanti kuar lagi banyak camane..
Jangan mama tk sanggup nenenkan saya lagi sudah..
Sebab kalau tk dpt 'ngempeng' caye susah nak tido tau..huhuhu

Klaa acik2 sume..caye stop dulu yek..
Mama nk guna pc sebab nk smbung buat kerja..
Kerja mama caye melambak2 harinih..
Mesti die tk sabar jumpe caye petang ni sebab nk lepas tension n rindu
kan..=D


~Zareef aka Hero Mama Papa~

6 comments:

ieda said...

alorrrrrrrrrr cumeinya zarefff ...
hurmmm tunggu gigi dia penuh nanti ! :)

NzA said...

dh besar bujang mama ni ye..jap lagi jgn gigit kakak zara ye....

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

heheh kuat ngempeng ke zareef hihihi dah tumbuh gigi yea beastnye leh makan banyak2 pas ni..

-bila la pulak turn kyreen nk merangkak ni huhuhu-

littlehumblelynn said...

lily

jenuh mengigit nanti tuh..heheheh

zailamohamad said...

wah, dah ada gigi..comei comei comei

Ashraf takde lagi..hehehe

mama_umar_maryam said...

mesti mama slalu terjerit2 nih time ngempeng,hehehehe

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016