15 weeks | 5th pregnancy

Salam semua.. blog jadi tpt update baby dlm tummy jelah.. πŸ˜‚.. Alhamdulillah, dah masuk 15 minggu dh mama pregnant 5th baby.. emosi semakin stabil skang.. bab masa depan dh kurang fikir sbb tkmau tensen sgt..hihi..apepon, jumaat lepas first time gi scan baby dgn papanya.. biasa sblm ni memang gi check up sendiri je.. kebetulan jumaat lepas papa cuti, so mama pon amik kesempatan cuti jugak bawak papa intai baby..

So sekali lg ke klinik WY Ko lah kita.. kawan2x yg scan kat cni kata seawal 15minggu dr ko ni biasa dah leh detect gender apa..tp berbeza ngan mama, dia kata lg sebulan br dia leh konfirm gender.. agaknya perut tebal sgt susah npk.. haha.. mula2x scan dia kata mcm hero.. dh kelebek2x dia kata mcm gurl pulak.. so kena tgula lg sebulan utk nak tau kan.. πŸ˜‚.. saje je eksited nk tau gender baby.. normal la kot untuk mak2x kan.. hahaha


seawal 9. 15am dh smpai klinik sbb tkt kalau lmbat nnti ramai org.. mmg dapat jd 1st patient tp kena tgu 9.30am baru dokter masuk.. πŸ˜… 

kakak and abg sekolah arini.. zaheen and zayed kt umah pengasuh.. so dating ke klinik la kita 

Alhamdulillah.. suma sihat2x belaka.. npk kaki comel dia tendang2x tadi.. tp dokter tak printkan pulak gambar kaki comel tu.. πŸ˜‚ 

ni gbr ptg kol 2pm amik anak2x.. zaheen ngan gbr adik baby dia.. 😘.. x taula faham ke tak tu dah nak dapat adik taun dpn.. πŸ˜…



semoga terus dipermudah kan urusan kandungan kali ni.. mama dh start makan obimin selain ubat darah tinggi methyl dopa and aspirin.. moga terus terkawal keadaan mama smpai cukup bulan nnti.. aminnn.. ❤️


Bakal mak anak 5,

No comments:

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016