Ladies Night BAKAT 2015

Aktiviti 30 oct lepas..first time join ladies night BAKAT ni..itupn sebab ada org pujuk ajak join..so setuju jekla kan leh cari pengalaman..hehe..so utk ladies night ni mmg melibatkan para isteri tentera jekla..buat kat Rocana Hotel Kuantan..tema malam tu Arabian Night..ramai gak yg bergaya sakan dgn baju arab..mama? Mcm biasa very the simple..pakai jubah jek dgn aksesori kepala..hehehe..

So aktiviti malam tu selain makan2 ada karaoke utk sesiapa yg berminat..simple games dan lucky draw..naik jugak nombor mama dptlah bwk balik iron sebijik..selain tu dapatlah kenal kawan2 baru sebab diorng purposely mixkan isteri2 tentera dr bahagian2 berlainan kat satu meja..:)


Sblm gi dinner..tak sah tak selfie kann..aagaga..mekap tu panggil org sbb mama kn tak reti nak touch up sndiri..huhu

Gmbar by zara..tq papa tlg jagakan anak2 while mama berdinner..hihi

Ni ahli2 meja mama..


Sevenier for ladies nite

Makan time..ermmm..biasa2 jek rasa..huhu

Tarian arab as pembukaan..yg menari ni ahli2 bakat jek sbnrnya..hehe

Ni plak poco2..gmbar org karaoke malas nk amik..hihi..

Hadiah lucky draw mama

Ngan kakak semeja..sporting abeh kakak ni karaoke lagu ella malam tu..hihi..

Ni geng2 first time gi ladies nite..baru kenal dh mesra..hehe..okla kan..tmbah kwn2 baru..hihi

Sebelum balik..kumpul dgn geng2 bakat cawangan..10org wakil setiap cawang..yg tgh tudung pepel tu isteri bos besar..



Pasni tk tau nak join lagi ke tak..tgu kalau kena paksa lagi kot..kikiki..

2 comments:

QasehnyaRania said...

manis,
mmg bertuah ni..
skali skala seronok kan.. hihihi..

LYAfrina said...

wowww...cantikk gittu mama zara zareef zayed ni

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016