Good bye, Kuantan

Salam semua..

InsyaAllah, harini malam terakhir kami menumpang di bumi Kuantan selepas 9 tahun merantau ke sini..
Macam2x kejadian dalam masa setahun kan..hehe
Baby bongsu Maryam Azzulfa pon dah dekat 11 bulan umurnya.
Asbab anak kelima, mama rasa dah sampai masa untuk mama tinggalkan kerjaya and fokus ke keluarga.
So, nekad antar surat resign.
Sebabnya, rasa susah nak fokus kedua2x.
Cabaran tempat kerja makin tough..
Anak2x pulak keciciran. Mama selalu tak leh fokus kat sekolah diorng.
Jadinya, semoga keputusan ni keputusan yang tepatlah kan,
Doakan urusan mama dan keluarga dipermudahkan lepas ni k..=)

Oh, esok kami akan bergerak menjadi warga TUDM Subang pulak.
Papa dapat rumah kuarters kat sana.
Buat masa ni, kami gerak dulu dengan barang2x utama.
Lori and barang2x besar insyaAllah papa yang akan setelkan dua tiga hari lg.
Harap lancarlah semuanya..ameenn

Tak sah entry takder gambar kan..
So, nilah gbr terbaru family kami.
Diambil waktu bitthday anak kedua 28 Feb lepas.
Zara skang dah 14 tahun
Zareef 11 tahun
Zayed 8 tahun
Zaheen 4 tahun
and Zulfa nak masuk setahum
Sekejap je dah besar2z semua..hihi











No comments:

Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016