My January Baby

Assalamualaikum..

Menghitung lagi 10 hari utk birthday ke-5 anak no empat 🀭
Lahir 31 January tahun 2018 mmg lepas tu mama slow down sangat2x berblog sbb kekangan masa..hihi..
So saje nak tepek gambar2x Zaheen celebrate birthday untuk empat tahun yang lepas..


 Zaheen 1st birthday..dah jd kebiasaan 1st bday je buat ps utk anak2x πŸ˜†..kali ni wat smash kek sekali..adelah separuh dia smashed yg lebihnya dptla makan πŸ˜…..masa ni buat kat dalam base tudm kuantan je ❤️






Ni masa second birthday..kek tema AbC sebab dia dah start kenal huruf sikit2x masa ni so dia eksited tgk kek dia..buat sambutan kecik2x kat umah nenek rengit



3rd birthday tema kereta..dia sibuk usha kereta je kek dia tk pandang pon πŸ˜…



4th bday tahun lepas dia nak kek bomba..tp itulah, kek tak makan pon..hahahah..mama siap belikan bouquet apollo plus keta bomba..both fevret dia 😊..rambut bukan main pjg masani





So untuk tahun ni, dia nak birthday bola pulak katanya..tp mama tknak tempah kek dhla..bkn dia makan pon..belikan kek sket2x je utk abg kakak nnti..hihi


Coffee time @ Kopi Daun, Sek 13 Shah Alam

Assalamualaikum..

Harini nak tepek entry mengopi lah 🀭..sebenarnya kan sejak dok kuantan dulu, dah macam satu habit cari tempat coffee2x ni..kuantan tu mmg makin lama makin byk cafe hispter so seronok jjcm kan (aishh rindu kuantan..hihi)..kriteria cafe yg bakal menjadi kesukaan mestilah kena ada kopi yang sedap dan paling penting kena cantik ok πŸ˜‚..cantik yang dimaksudkan ialah kopi tu kena ada latte art dia..tapii klu mmg dh takde tp sedap pon tkpelah, kita layan jugak ..kikiki

So dua mgu lepas berkesempatan gi cafe Kopi Daun ni..masa ni ada urusan kat seksyen 13 so search fb jumpelah cafe ni..pergi berdua je dengan si zaheen lain2x dok umah dengan papa..dari dlm keta mmg dh plan nk oder febret mama hot vanilla latte..tp kat kaunter teringin yg lain plak..sudahnya 2 cawan kopi kita oder..kopi yg sejuk tu tk habis mama tapau bawak balik..🀭

Ni cth kopi cantik πŸ˜†..dh comot sikit sbb terminum dulu dah..hahah

Hot vanilla latte yg dlm cawan..dlm gelas tu kopi daun putih ais..utk yg suka kopi tak pahit, sesuai sgt oder yang ni ..sedap

Kata minum ptg kan..oderla croissant ni utk kudapan..dlm dia chox hazelnut klu tak silap

Peneman solo mama

Dia nak minum air putih je..makan mama oderkan fries

Muka happy sesekali dpt kuar mengopi..mklumla modal dah terbatas kan x mcm dulu sesuka hati gi jjcm πŸ˜†

Us ❤️


Pose sekejap sblm balik

Nilah dia gbr cafe dr luar..gbr yg ni mama amik kt google je🀭

Ok..jumpe lg di lain entry ☺️😘


Maryam setahun 9 bulan


Assalamualaikum..

Alhamdulillah, harini 12 Jan 2023 si bongsu mama dahpon berumur 21 bulan..lagi 3 bulan je nak dua tahun dah..cepat betul rasa..huhu..serius tk puas rasa mengulit baby girl kecik tau πŸ˜‚..banyak baju dia mama dh set aside..konon ada yg nak jual tapi tuhla..tak buat2x nak amik gambar edit harga semua..tunggu roh rajin sampai 🀭

Apepon, maryam skang tgh belajar nak cakap banyak..macam abang and kakak dia jugakla, lambat sket dia belajar buat ayat tu..few words je dia baru pandai sebut macam air, susu, papa, mama, kakak, abang,’tumpah, miau, akit (sakit), bye..apa lg eh tak ingat sbb mmg baru sikitπŸ˜†..takpelah, insyaAllah ok nanti kan maryam tgu umur dua tahun tgk balik progress dia ❤️

Nway, ni gambar sempena umur setahun 9 bulan..semoga maryam sihat2x selalu k sayang..serik kalau dia tk sihat sbb sejenis susah payah makan ubat mcm kena dera nangis tu πŸ˜‚

Baby yang tk berapa nak baby dah πŸ₯°












Keluarga kesayanganku..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Elegant Rose - Working In Background
Blog Widget by LinkWithin
Copyright to StoRiEs Of Us
Designed by UMIESUEstudio 2016